
Verbeterde bereikbaarheid en kwaliteitsslag met JNN-klantcontactcenter
Na maanden van voorbereiding zijn we half augustus gestart met het JNN-klantcontactcenter. Een team van juridisch geschoolde medewerkers is de afgelopen weken getraind en ingewerkt

Verliefd, verloofd, getrouwd … en de lessen voor uw klantcontact
Gastblog door Drs. Dirk Heuff van LegalBizzDev De eerste ontmoeting met uw levenspartner/echtgenoot, weet u die nog? Leidde dat direct tot een gang naar de

Een nieuwe cliënt belt! Wat nu ….?
Gastblog door Drs. Dirk Heuff van LegalBizzDev Kent u dat? Een notitie op uw bureau met een onbekende naam en telefoonnummer: of u meneer of

Tip een familierecht advocaat!
Wil jij een interessante korting verdienen op jouw maandfee? Doe dan mee met JNN Tip een familierecht advocaat! JNN streeft naar landelijke dekking van het

Van prospect naar klant -De vier fasen die een rechtzoekende doorloopt
Als advocaat werk je voor en met mensen. Mensen met serieuze juridische problemen, zoals een scheiding of ontslag. De emoties kunnen hoog oplopen, tegelijkertijd gaan

Meten is weten: In vijf stappen klaar voor het volgende kwartaal
Het eerste kwartaal is afgerond, dus nu is een goed moment om terug te blikken. Was je succesvol? Volg deze vijf stappen. Stap 1: Het

Hoe kom jij als familierecht advocaat aan meer zaken – 5 tips
Jaarlijks behandelen de rechtbanken meer dan 180.000 familiezaken. Daarbij komen nog de vele familiezaken die buiten de rechter om worden afgewikkeld. De markt voor familierecht